Gårdagen

Igår träffade jag min lilla Safi som jag inte träffat på jättelänge. Det var jätteskoj, vi träffades i stan och handlade lite. Jag köpte två tröjor och underkläder samt lite småskit på HM. Efter stan åkte vi hem till Safi, gick till centrum och fixade lite sedan tillbaka till Safi. Då kom Jossra också, vi gjorde pastasallad som blev jättegod. Efter vi ätit kom Aida och då lagade Jossra sin 1:a kladdkaka med lite hjäp av Rafa. Men den blev iallafall jättegod. Jag hade en mycket trevlig kväll, som sagt skoj att träffa Safi igen.

Idag sov jag länge, sov faktiskt till halv ett och det var jätteskönt. Vet inte riktigt än vad dagen har att erbjuda, det blir nog iallafall en dusch rätt så snart. Och det får räcka så länge!



Aida, jag & Jossra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0