fy fan..

Fortfarande sjuk...
Igår var värst, hade jättehög feber och bara låg. Kunde inte röra mig, och frös & svettades om vartannat. Nej, det var inte roligt alls. Eller idag är det ju inte mycket bättre heller. Har fått ont i halsen nu också. Feber och den är så hög så att ni natt hallucinerade jag. Det var två män i mitt rum här, skit läskigt jag började skrika så kom pappa och sa att jag bara inbillade mig. Nej fyfan, såhär sjuk har jag inte varit på länge. Det blir att ställa in min rönken på tisdag och så. Har också panik, uppsatsen ska vara inne om en vecka, jag har inte börjat och kommer inte orka att skriva när jag är såhär sjuk. Jag tror att jag kommer lämna in den sent, tyvärr...

Handboll lite senare idag, ska nog kolla om jag inte däckar innan dess..

Iallafall tänkte bara berätta om läget, så ni vet varfför jag är död.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0