Bara för att...

Så, jag tänkte bara göra klart en sak...

För en tid sedan så fragade en vän mig om jag saknade någon. Visst, jag verkade helt sjuk förrut och hade min period, men jag har kommit under fund med att det inte går att sakna någon som inte längre finns. En person jag förr respekterade och inte var som alla andra har ändrats till att bli precis som alla andra. Eller, jag kanske har fel. Men det är så jag uppfattar det. Därför eftersom den personen jag gillade så mycket inte verkade finnas längre bestämmde jag mig för att det inte är någonting att älta och gå vidare. Vidare gick jag...

Nu förstår jag inte vad jag höll på med. Jag har insett att det kan finnas någonting mycket bättre och det har jag också fått uppleva nu. Jag vet vad jag behöver och vet vad jag inte behöver. Det minsta jag behövde, speciellt då var någon som sa åt mig vad jag skulle & inte skulle göra. Kvävas. Nu vet jag att det aldrig kommer bli så, för det jag har funnit nu är någonting speciellt och jag har en bra känsla om detta. Det är på riktigt det som händer nu.  

Iallafall, inlägget verkar kanske luddigt för många? Vet inte, men jag var iallafall tvungen att skriva av mig lite och att människor kanske förstår. Skit samma... Jag är iallafall lycklig nu och 09 känns som om det kommer bli toppen!

Kommentarer
Postat av: *

Riktigt luddigt... :P Men önskar dig all min lycka för att du ska få ett bra 09<3

2009-01-04 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0