b day

YAAAAY!!!!

Nu är jag arton år, faktiskt! Känns inte så mycket större, men det känns bra att ha blivit "stor".
Blev väckt ca 7 imorse med sång, frukost & presenter. Mamma & pappa hade slagit till på stort och det blev champange till frukost, den ni? Inte illa pinkat va?

I födelsedags present fick jag 4000, en locktång, navelsmycke och biljetter till Bounce's nya föreställning. Plus en skämt grej som är rätt intärnt. Så tänker inte ens försöka berätta för ingen fattar, men det var hysteriskt roligt.

Så nu har jag tagit på mig kläder och sminkat mig. Ska fixa till mitt hår lite och sedan ska jag ta bussen vid tio. Skönt med sovmorgon idag så man slapp att stressa och sådär!

Får se om det blir något mer inlägg senare, pusss <3


Kommentarer
Postat av: Jossra

GRATTIS :D

2009-01-23 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0