1:a skoldage

Första skoldagen avklarad. En eloge till alla oss som klarade igenom hela dagen idag. Fruktansvärt jobbigt men måste erkänna att det gick rätt fort ändå. Jag & Johanna sprang runt och letade efter folk så de kunde skriva person nummer till min fest. Åter igen, tack älskling

Känner mig helt slut efter denna dagen och jag kanske lyckas somna tidigt ikväll? Don't think so, men man kan alltid hoppas. Snart ska jag gå & se criminal minds, det var värsta cliff hangern sista avsnittet så ska bli väldigt spännande att se. Efter var det ett program om kvinnor som satt i fängelse, rätt så intressant tycker jag. Ska nog se den också.

Imorgon är det fredag, börjar 12.40 så Johanna ska följa med mig in och sola. Sedan har jag två lektioner för att sedan sluta. Efter skolan ska jag äntligen få träffa min Niklas. Vi ska hem till mig och jag ska tvinga han se på "let's dance".

Oj, vilken tv-tönt jag är? Jag vet, riktigt no-lifer men va fan det roar mig iallafall...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0