Sova kan man göra när man är död, eller...?

Jaani, så sitter man här igen då...
Huvudet är fulproppat och jag är ju som jag är.

Som sagt innan blev det melodifestival och hela den biten. Glada nyheter att EMD gick vidare. Fast de hade faktiskt den bästa låten av alla bidrag som var med ikväll. Sedan var de typ en från Latin Kings kommer ej ihåg typ feat. red fox någonting som var sköna, men de kom til 2:a chansen iallafall. Sedan fucking lilla Molly Sandén som kom till Globen. Asså, ingenting ont om henne, hon är bara 16 och sjunger skit bra. Men, men sådanadär låtar tål jag inte. En riktig smäktande ballad som inte har någon mening. Nejnej, gillar inte... Så då var BWO mer värdiga till final.
Så, mitt schlager utlåtande om kvällen, bra med en update va ni alla schlager intresserade ungdomar.  ( haha, who am I kidding?)

Nej, usch kunde inte somna bara. Känndes som om jag skule spy så var tvungen att gå ner hit och sätta mig. Gå en promenad i huset och sådär. Kan nog inte sova på en bra stund till....


Riktiga cuties, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0