tusdag

Tisdag idag då. Skoldagen var inte speciellt jobbig faktiskt. Började dagen med samjuridik där vi fick den glada nyheten att provet är uppskjutet tills nästa tisdag, skönt. Sedan efter juridiken var det eget jobb med engelska arbetet då jag & Johanna bara slappade för vi är för lata för att jobba. Sedan lunch och 12.15 var det samhälle då vi tittade på film och sedan slutade jag halv två. Fett skönt att sluta tidigt idag.

Så jag kom hem ca halv tre och har suttit med uppsatsen sedan dess. Nu har jag lyckats skriva en och en halv sida vilket jag är stolt över mig själv, för känner att jag har kommit igång lite nu. Så ska troligen sitta hela kvällen ut till halv åtta. Då är det roliga programm som börjar. Kanske skriver lite mer igen framåt nio-tiden. Får se vad jag pallar med är sjuk trött öven idag.

Igår fixade jag även min lista, planerade med pappa om vad som ska inhandlas osv. Lördagen ska bli dunder och jag ser fram emot det jättemycket. Riktig "sweet 18". Yes, skojskoj...

Nej, tillbaka till Nolitas & Oliviero Toscanos kampanj "No Anoreixia"

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0