skulan

Sitter på naturkunskap just nu. Pratar om matens väg och sådant, med min Torgny från Västervik, kära sopphämtare...
Har två lektioner kvar, Rättskunskap och Matte B. Fyfaskiken, tänk er att ha matte från fyra till fem en torsdag? Nej, fy bubblan säger jag bara. Kommer inte orka med den lektionen fan. Fast jag har ju iofs någoting att se fram emot ikvällen. Kära Mamma fyller ju 44 idag!!! Så det blir födelsedagsmiddag. Italienskt småplock till förrätt, smördegsinbakad fläskfilé med kantarellsås och till efterrätt typ smördegsinbakade äpplen med någon röra med kardemumma, muscovadosocker och creme frech eller någonting och till det hemmagjord vaniljsås. Yes, jag är matberoende men jag skiter i! Gott ska det bli...

Imorgon har jag bara en lektion, skönt. Sedan blir det utgång på kvällen och det ska bli jälvigt skönt. Så ni som träffar mig imorgon ute beredd er på en rund-om-fötterna-madde. Jag ska ha roligt, vara luddig och skratta å dansa en massa. Så ni vet, tihi.

Kommentarer
Postat av: Safi

Hälsa din mamma GRATTIS från mig :D

2009-02-26 @ 18:59:18
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0