SKIT TV

Nu blir jag arg!
Min fuckin' tv funkar ju inte, det är myrornas krig på alla kanaler, hur kan det komma sig? Nejnej, dehär funkar inte. Jag måste ju titta på tv innan jag somnar, annars gåre inte. Jävla skit tv som inte vill funka. Nej, men seriöst? Jag lovar de är säkert några skitungar som har klippt av någon antenn sladd eller någonting! Tror ni inte det? Det tror jag iallafall, de är bara de som är så dumma i huvudet.

Haha, nu blir Safi arg för jag inte har ett glatt inlägg. Men nu blev jag arg. Bara för det ska jag ta ett till glas vin och gå ner och hämta lite choklad...

Stackars lilla Madeleine... Vilka i-lands problem egentlige. Fyfan va sjukt...

Kommentarer
Postat av: Safi

Dumma Madeleine !! haha du får inte skriva några negativa inlägg

2009-02-21 @ 14:46:24
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0