simma

Damn, va jag känner mig sliten alltså... Förhoppningsvis kanske jag kan somna i normal tid ikväll?

Iallafall så har dagen varit helt okej. Började med kriminalteknink och de va skoj. Vet ni? Världen är så oerhört liten, min vikarie kommer från Västervik och på sommrarna hämtar han sopor ute i vår stuga. Han känner dessutom min morfar och hela den midivitten. Jag är inte så förvånad för hur stort är Västervik? Jag menar, alla känner alla där. Men de är härligt med en lärare från Västervik faktiskt, höra dialekten som jag älskar. Dessutom börjar jag också prata dialekt så de är skoj.
Historia provet gick helt okej, babblade bort lite frågor somvanligt men de är som det är...

Efter skolan så gick jag och Johanna till Centralbadet och var duktigt. Denna gång simmade vi en halvtimme och det är en stor förbättring. Det blev också bastu och solning. Efteråt kände vi oss mycket friska och härliga i kroppen. Skönt att simma med min lilla plutta.

En sjukt jobbig sak är att min mage har gjort skitont hela dagen idag. Det är jättejobbigt. Det är ont i magen + mensvärk och då folket, då äre inte alls kul vill jag lova. Stackars mig...

Näe, om en halvtimme äre Grey's och jag funderar på att göra mig lite the tills dess..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0