Onsdagen

Onsdag idag och halva lovet är gånget...

Snart ska jag & min kära bror åka in till stan och möta upp mamma. Vi ska ha en mysdag och fika i stan och prata en massa. De ska bli härligt, länge sedan lillebror var med. Om jag ska gissa tror jag att det blir Storken som kommer bli vårat fika place, efter som vi ska fika och inte bara dricka kaffe, haha.

Senare vet jag inte vad jag ska göra, kommer nog bara ta de lugnt idag och sådär. Grey´s Anatomy börjar ju ikväll så det ska jag titta på. Äntligen!

Imorgon har jag full planering, ska städa, träna och träffa baby. Han kommer ju hem idag, så imorgon ska vi ses. Det ska bli roligt. Så eftersom morgondagen är fullspäckad blire bara  chill idag.

Nej, nu ska jag dricka upp min hallon & blåbärs smoothie och försöka fixa mig. Jag har en ful-dag idag...

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0