Onsadagen

Sitter här i köket med min dator, ett glas cola light och några mariekex. Sitter med denna förbannade uppsatsen som har dödat mig denna vecka. Men nu är jag någon vart, jag har inte så mycket kvar att skriva. Jag har kvar att skriva lite till på inledningen, material & källdisskussion samt avslutande disskussionen och källförteckningen. Ämned behandlingen och bakgrunden är jag helt klar med vilket känns oerhört skönt faktiskt. Vet inte riktigt hur mycket mer jag ska sitta nu ikäll, ska nog sitta i max en timme till, inte längre. Då blir man för trött i huvudet och då blir det inget bra alls. Så ska nog inte påbörja någonting nytt utan finslipa det gamla, kanske försöka ordna upp lite med fotnötter och så vidare. Får se hur det går...

Annars har dagen varit helt okej. Jag & Johanna vann som bästa tagare på "hela havet stormar" idag på idrotte. Jag tror var idrottslärare gillar oss för han hejade på oss iallafall. De är alltid roligt. Sedan har de inte varit mycket mer att hänga i julgranen. Jag & Johanna gjorde även mission idag, det var ett hemligt mission så tyvärr får ingen veta, haha...

Fick också nyss reda på versta roliga grejen om min fest. Folk får för sig roliga saker, haha...

Nej, tillbaka till helvetet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0