mysdag

Dagen/kvällen blev jättemysig. Det gick väll bra med Safi ute på landet, bara Morris som är oerhört skrämmande här, inget annat. Fast då har vi ju inte iofs varit vid affärn en sen lördagskväll när de är raggarträff. Eller på badet om sommrarna, då äre mer livat faktiskt. Men de märker sötnosen i sommar när jag ska ha mina grill-partays.
Iallafall åt vi med en god aptit, kycklingenchiladas smakar lika gott som alltid. Marrängsvischen med, bara min mage som inte kan äta glass & grädde egentligen p.g.a. min saknad av enzymet laktas (Läs laktosintolerant). Efter maten satt vi och lyssnade på cp-låtar bl.a. den i inlägget under. Yes, it proves att i Björklinge har man verkligen inget liv. Vi var tillochmed tvugna att lyssa på Jacco´s Välkommen till vår betong.
Safi åkte hem halv åtta så jag & Johanna blev kvar här hemma. Tittade på Let´s dance och sådär bara. Hon åkte hem vid halv tio.
(För lite bilder gå in på Safis blogg, finns på länkar)

Så nu ligger jag här med min laktos-mage och har skit ont. Samt som jag känner ett stort behov av att gå ut, men kan inte. Samtidigt som oro och blablabla... Huvet är inte som de ska och jag ska fan ta mig ett glas vin och slappna av så jag kan somna ikväll!

Imorgon ska jag försöka tvinga pappa att åka och styrketräna. Annars blir jag arg, vill och behöver. Annars blir det cykeln i värsta fall... En sak som dock lyser upp morgondagen är kära Melodifestivalen, Heja EMD!!!!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Safi

Haha glöm att jag kmr dra till affären under kvällen. raggarna hatar ju blattar och orka gå en halvtimme fram o tbx hahaha :P <3

2009-02-21 @ 14:48:01
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0