Lovlovlov

Det är ju faktiskt lov nu så då har man inte lika mycket tid att skriva. Har varit full rulle hela tiden faktiskt.

Igår som sagt åkte jag och Safi hem till Athena och hennes mamma spådde oss. Det var riktigt häftigt att bli spådd och jag var lite osäker men saker som hon sa kunde hon verkligen inte veta eftersom hon inte känner mig. Sedan när jag tänk efter på allt hon berättade så stämmer det mesta. Vet inte om jag vill skriva ut allting här eftersom det blev ändå rätt privat. Men jag kommer iallafall förlova mig om sex år. Jag kommer få fem barn, varav ett nog kommer bli ett missfall.  Men mycket annat sades också, men som sagt. De blev rätt så privat. Klockan åtta typ kom Safis pappa och hämtade oss. Han släppte av mig och Atti i stan där vi mötte Camille. Åkte bussen till björklinge och gick hem till Julia där även Sasha var. Kvällen och natten spenderades där. Mycket goff med chips, kladdkaka, grönskaper med dipp och annat gott. Även dans & tjejtalk. Mysigt att träffa flickorna, de va länge sedan. Fick också samtal av en väldigt lullig pojkvän, saknar honom!

Idag sov vi länge, till halv två typ. Atti, jag & Camille gick upp och Atti gjorde frukost, äggröra och macka. Mums. Så frukost åts det sedan var jag tvungen att knalla hemmåt. Då hade snälla bror köpt med sig fika, så tjockade även i mig mer onyttigheter. Så efter det kände jag att ja var tvungen att röra på mig lite, så satte mig på cykeln i 40 min, skönt.

Ska nog gå och duscha nu, ikväll blir det "The mentalist" och förhoppningsvis tidig läggning. Bara jag inte vänt på dygnet, pallar ej...

Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0