Lördag förmiddag

Saturday today...
Yes, sov som en stock inatt, not... Men vem ska klaga? Nej, gick upp tio somvanligt och lyssnade på krysset tillsammans med mamma och pappa + en smoothie. Johanna ringde mitt i och undrade om jag ville följa med och simma. Men tråkig som jag är så orkar jag faktiskt inte. Men tanke på hur jag sovit inatt skulle jag sjunka som en sten i bassängen. Det finns ju dessutom inga badvakter där, så det skulle betyda att jag skulle drunkna och dö, och det vill vi ju inte?

Nej, så nu är jag tillbaka i min säng. Att åka och gymma blir det ju heller inte då, av samma reason som förrut. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för någoting idag. Ligga och bara tråka känns inget roligt faktiskt. Jag kanske ska ta tag i och börja läsa min Sherlock Holmes bok? Vi får la se...

Vet ni? Om en vecka ska jag till Stockholm och se Bounce, fyfan va det ska bli roligt. Jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Safi

haha drunkna och dö? :O haha cp !! <3 <3

2009-02-21 @ 14:44:40
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0