In da school

Sitter i skolan nu och luffar med Johanna. Vi tog "hål-timme" på italienskan och matten. Orkar verkligen inte gå dit. Är inte på humör. Dessutom är det en pain dag idag och vi slutar 17.10. Ska iallafall gå på juridiken & svenskan. Det är sköna lektioner i och med att vi ska glo på film bara, de är rätt så sköönt.

Efter skolan ska jag ner på stan, min dans börjar idag (JIPPIE) och den börjar sju så hinner ju inte åka hem emellan. Men ska iallafall få lite sällskap som tur är. Ska köpa ett halsband och försöka hitta en guldpenna eller guldpapper så jag kan göra VIP-stjärnor tills på lördag, haha.

Sedan lär jag få sitta till sent ikväll med uppsatsen. Har kvar att skriva avslutande diskussion vilket jag vill gör aikväll så mamma & pappa kan läsa igenom allting till på fredag då den ska in.

Fredag imorgon, då ska jag handla mat & mumma till på lördag, urkul...

Jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0