I g-sunda

Hallå allasammans!
Sitter hemma hos Rafif nu med några tjejkompisar. Vi dricker the, röker vattenpipa och pratar skit. Mycket trevligt iallafall. Vid åtta ska vi typ hem till Safi igen & titta på top model, fast hinner inte se hela för ska nog ta nio bussen hem idag!

Skolan idag var blääig som vanligt, eller idrotten var hel okej. Vi dansade Jenka & Polka vilket var fett roligt.

Planer för helgen är klara iallafall. På fredag blir det nog krogen med Kim, Annika & Selma. Skojskoj.
På lördag ska jag träffa min älskling, alla hjärtans dag så det blir mysigt.

Sedan på måndag ska jag och spå mig, häftigt.

Nej, nu ska jag vara social, nu vet ni att jag lever.
¨
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0