Fredagskvällen,japp..

Jahap, ska jag kanske berätta om min fredag då? Även fast jag borde plugga. Mabye, jag vill uppleva lite glädje från fredagen så...

Det började med fixning med Annika hemma hos mig här, det gick rätt fort för att vara oss två faktiskt. Vid sex-tiden drog vi ner till edvards där vi delade på en pizza och drack cider, mumms! Åkte med fem över sju bussen in till stan där vi träffade; Marcus, Kim, Chrissan & Freddy. Gick hem till Kim där blev det förfest med många skratt och roliga disskutioner. När klockan närmade sig halv elva kom vi på att vi inte skulle orka gå ner till people så vi ringde Taxi. Taxin hämtade upp oss vid kvart i elva, så vi kom fram typ fem i. Så krogen, krogen första gången, vakten kände inte igen mig från legget, måste fixa nytt för det ser verkligen inte ut som mig, men jag kom in iallafall. Så, blev överraskad när jag kom in, det såg inte ut som man trodde faktiskt. Nej, men det var skit roligt. Jag träffade lite kändisar som var trevligt att träffa. Dansade hela kvällen stog nog inte stilla mycket, flippade totalt ibland. Det var verkligen jätteskoj! Sedan halv två gick vi därifrån och ringde taxi igen som fick köra oss till Max, vi var hungriga. Köpte maxbox såklart och knallade iväg till Kim igen där Chrissan & Marcus var kvar. Då började eterfesten. Det var också jävlaigt roligt, drack lite till. Jag & Kim döpte de små gosedjuren jag & Annika fick i våra maxboxar och hade trevligt. Det blev även en salig blandning på musik med smurfhits, elvis och bob marley. Kul hade jag iallafall, så roligt har jag nog inte haft på länge och det ska deentitivt göras om. Att sömnen fick lida, det skiter jag i. Två timmar bara, men har man kul så har man. Det var defentitiv värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0