Fika va gott

Stan idag var mycket trevligt. Markus köpte en snygg t-shirt på H&M. Jag köpte en ny foundation eftersom min var dum och tog slut idag. Så fick ta ifrån mitt presentkort på Åhlens som jag sklle köpa en väska för. Faan, de närmsta månaderna är fattiga. Usch, i really need a job. Hur som, min älskade mamma va väldigt gullig och köpte en kalender till mig. Jag och mitt kontrollfreak-jag var verkligen i behov av en sådan för att kunna hålla koll på det hektiska tonårslivet man lever. Nej, men det var väl behövligt med en kalender, så mycket man ska hålla koll på.
Jo, sa ju att vi skulle fika på storken men det var smockfullt där så vi begav oss till Wayne´s istället. Där blev det en mellan latte och en mini chokladmuffins, gott & lagom. Fast kaffet känns av i magen nu, min mage och kaffe vill liksom inte gå ihop sådär. Iallafall var det mycket trevligt att umgås med mor & bror. Tack!

Usch, jag känner mig inte snäll idag. Jag har en sådandär irriterad dag idag. Känner mig väldigt lätt irriterad, så folket var snälla mot mig. Nej, kanske ska krypa in under täcket så att ingen märker av min irritation idag.

Jag ville ut idag, det är skit bra DJ:s och Sasha var på. Men fan, no money och ingen ork. Måste vila tills imorgon. Jag längtar tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0