FET-tisdagen

Fettisdagen. Jo, man tackar jag. Det har inte blivit någon semla faktiskt. Men p.g.a. självömkan av diverse saker åkte pappa med mig till affärn och jag fick en stor godispåse av honom, tack! Så nu har jag suttit och tryckt i mig en massa godis och fan va fet man känner sig. Så fettisdag, de stämmer in.
Tur som är har jag & Paulat ingått pakt nu, att de närmsta 40 dagarna är det absolut godisförbud. Yesyes, inget godis eller mumma alls. Ska fan ta tag i dethär nu. Inte för att jag vill banta eller så. Men mår nog bättre själv om man hoppar över och slipper dåliga samvetet.

Den 24:e februari idag. Och det har gått ett år....

Annars då, jo äntligen har Victoria och Daniel förlovat sig, det var väll på tiden va? Grattis iallafall...

Hey Mom,
Why didn't you tell me
Why didn't you teach me a thing or two
You just let me go
Out into the World
You never thought to share what you knew

Hey Mom,
Why didn't you warn me
Coz about boys is something i should have known
They`re like chocolate cake
Like cigarettes
I know they're bad for me
But I just can't leave 'em alone

Hey Mom
Since we're talking
What was it like when you were young
Has the world changed
Or is it still the same
A man can kill and still be the sweetest thing.

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0