choklad, mummmms

Vill först och främst bara säga till Safi att du kan få slå mig eftersom jag är en tjuv. Jag skämms....

Ligger just nu och goffar i mig en massa chokladhjärtan som jag fick av mamma igår. Det är de där goda från Marabou, mumms. Men åt mycket till lunch också så känner mig en aning överfödad just nu (Läs tjockis). Iallafall tur att man ska in och dansa. Dans med Adena idag ju och det var riktigt svettigt förra veckan så hade ju tänkt att dansa bort lite ikväll som kompensation. Dock, ska jag ju till gottsunda efter dansen till Safi först och hon har planer på att göra mig tjock, så jag antar att det inte spelar någon roll haha. Sedan senare skulle vi iväg hem till Jossra, några tjejer. Det ska bli mysigt, kommer komma där alldeles svettig och dan, men det får de stå ut med. Jag & Safi ska också fixa våra naglar, tredje gången gilt hoppas vi...

Nej, nu ska jag tagga till dansen med dancehallmusik medan jag packar, sminkar och klädar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0