Bara för att världen är som den är...

Haha, yes så äre väll?
Nej, shit gör värsta mission är spion men vafan gör det? Man måste väll ha koll på'n eller? Johop, och dessutom inga tuttar och ett fult ansikte, liksom? Whuut, nejnje... Bara för att världen är som den är...
Ingen kommer fatta, intärn med kul iallafall...

På fredag äre utgång och då ska de bli livat vill jag lova. Förhoppningsvis kommer det vara mycket folk ute eftersom de är löning i veckan. Så hopfully kan man kanske flörta till sig någonting. Nä, jag & Annika ska nog inköpa en kvarting också så vi har lite att förferra på. Sedan in vid happy-hour så äre kirrat. Nej, då ska jag strunta i allt och bara koppla av förstår ni. Relax, tralalaa... Skiter i om jag är bakis på lördag. Vafan, en redbull, lite godis och en pandodil så är de lungt till Bounce.

Plugget gåre åthelvete med för att jag inte orkar engagera mig. För att mitt huvud är fyllt med andra tankar än om hur slaveriet gick till på 1700-talet. Det som är intressant är om Trifficking och det kan man ju redan. Bara av sig självt..

Nä, de är ju Storvreta-AIK på tv´n. Kanske ska upp och joina resten av familjen och heja? Vi får la se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0