At Safi's place

Halloj!
Sitter just nu hemma hos Safi, vi har precis fixat oss och ska snart åka til Atti för att spå oss, det ska bli härligt.

Igår var vi först hemma hos Jossra några tjejer. Satt och pratade och sådant som tjejer gör. Kommer inte riktigt ihåg vilken tid, men vid nio-tio gick vi tillbaka hit med en kebabpizza och goffade i oss det (See, jag sa ju att hon ska göra mig tjock). Sedan tog även Safi min "Twilight oskuld". Yes och jag säger väll som alla andra att jag är kär i honom. Iallafall hans blick, den var rätt sexig om vi säger så.
Efter filmen satt vi och pratade en lång stund medan vi fixade våra naglar. Tack så mycket Safi, de va skönt att prata med dig!
Vi somnade väll inte fören halv fem, fem. Men mysigt var det iallafall..

Så idag har vi bara tagit det lugnt. Tittat på tv och ätit.. Haha, pannkakor och zathar (?) Min älskling favorit iallafall som jag tjatat om förut. Så hennes syster har gjort en lite flätaq på mig så nu är jag fin i håret....

Nej, nu äre dags att tänka på refrängen så att säga... Vi hörs mer ikväll, då ska jag berätta vad som har spåtts för mig..

PUSSELIPUSS


Kommentarer
Postat av: paula

YES äntligen har du sett den !!! Är du också käär i han nu som jaaag!? :D

2009-02-16 @ 21:21:24
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Safi

HAHA du blir ändå aldrig tjock hur mkt jag än försöker :P

2009-02-16 @ 21:21:49
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0