tråkigt

Badet var otroligt skönt, känner mig som en ny människa.
Jag har precis skrivit min loggbok, är uppe i 40 timmar nu. Hoppas att jag får ihop resten. Måste ha 100 timmar annars går det inte bra. Får fixa och dona med detdär.

Just nu sitter jag och tittar på Best of Maria Montazami. Haha, jag kan inte låta bli att tycka att hon är lite gullig. Riktig virrpanna. Men det är kul att titta på iallafall.

Annars har jag rätt tråkigt. Imorgon ska jag städa skafferiet åt mamma, så slipper hon den stressen. Sdan hoppas jag få träffa min älskling också.
Saknar dig!

Nej, tråkigt. hejdå.

okej, bloggen vill inte lägga upp bilder, så de får bli utan bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0