Till dig,

Usch, va jobbigt allting blev helt plötsligt!
Att känna att man saknar en del av sig själv, det är det värsta som finns.
Det kan bara handla om 5 minuter och helt plötsligt känner man sig som en annan människa, delad itu.
Den värsta känslan som finns, tomheten som kommer från ingenstans.
Det är som ett slag i magen och känslan av det försvinner inte, inte fören vi ses igen.
En dag och en natt känns som en evighet.

Jag trode jag hade upplevt kärlek förut, men det jag känner när jag är med dig älskling,
det kan inte jämföras med någonting jag tidigare kännt.
Den kärlek du och jag har, är starkare än någonting annat.
Vi är varandras halvor och utan dig är jag inte hel.
Jag älskar dig.
Nu och föralltid.

Utan dig, mitt hjärta, så kan jag inte leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0