Tack Nadia!

Hur gammal är du om fem år?
23 år.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min älskling & familjen.
Hur lång är du?
Ca 159.. kortis.
Vilken är den senaste filmen du sett?
Väkommen till familjen.
Vem ringde du senast?
Pappa.
Vem ringde dig senast?
Hmm.. jag vet inte..
Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag älskar dig <3
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, har lite telefonfobi...
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta :)
När såg du senast din mamma?
Nyss, :)
Vilken ögonfärg har du?
Blåa.
När vaknade du i dag?
Vid 11 typ..
Vilken är din favoritjulsång?
Hm, Holy night kanske.
Vilken är din favoritplats?
I babys famn!
Vilken plats föredrar du minst?
Hm. i en lång och trång kö.
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Lägenhet i Uppsala eller nära med älskling, barn och utbildad socinom, ska precis börja pugga till psykoterapeut.
Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min pojkvän när han gjorde roliga miner.
Hur stor är din säng?
1,20 :)
Har du stationär eller bärbar dator?
Båda, men använder mest bärbara.
Sover du med eller utan kläder på dig?
Med
Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken
Hur många landskap har du bott i?
Småland, Östergötland Västkusten (Vet inte vad de är för landskap) och Uppland.
Vilka städer har du bott i?
Västervik, Norrköpning-kolmården, Halmstad, Uppsala-björklinge
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor <3.
Är du social?
Jahadå.
Vilken är din favoritglass?
Cornetto jordgubb.
Vilken är din favoritefterrätt?
Cheescacke och panacotta.
Tycker du om kinamat?
Ojah :)
Tycker du om kaffe?
Jahadå, men har slutat dricka pga magen :)
Vad dricker du till frukost?
Apelsinjuice, proviva eller te :)
Sover du på någon särskild sida?
Till höger.
Kan du spela poker?
Jajjamensan, är expert.
Tycker du om att mysa/kela?
Jaa, fast bara med Adi :D
Är du en beroendemänniska?
Det är jag nog, ibland.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Näe, eller jo en i min klass..
Vill du ha barn?
Jaaa! Alma, Benjamin/Dario!
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Pyttelite italienska. Haha några ord på bosniska ;)
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, faktiskt inte :P
Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET! I LOVE IT! 
Vad spenderar du helst pengar på?
Hm, godis haha
Äger du dyrbara smycken?
Det gör jag!
Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Greys's :D
Kan du rulla med tungan?
Aah haha..
Vem är den roligaste människan du känner?
Don't know. Min pappa är himla kul, eller morfar är nog roligare!!
Sover du med gosedjur?
Min pojkvän, räknas det?
Vad har du för ringsignal?
Jag vet inte orkar inte kolla. Har oftast tyst på.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jahadå :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tomte haha.
Vad har du under sängen?
Inget, jag dammsuga idag, så inga dammråttor.
Kan du byta olja på bilen?
Nej.
Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Näe, har inte körkort..
Vilken var den senaste boken du läste?
Sherlock Holmes.
Läser du dagstidningen?
Nja, bläddrar i UNT ibland.
Prenumererar du på någon veckotidning?
näe..
Dansar du i bilen?
Vaa?
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The Voice :)
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Bockade av min orderlista från Marykay
När var du i kyrkan senast?
I måndags, skolavslutning.
Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Madeleine :)
Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt, haha.
Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min älskling, han är alltid speciell, när han säger gulliga saker.
Vad lyssnar du på just nu?
Tv'n och julmusic
Har du varit med i tidningen?
aa, haha vann trisslotter och födelsedag.
Vad är det konstigaste du ätit?
Ingen aning, bläckfisk kanske?
Hur många stolar har du vid middagsbordet?
Fyra i köket, matsalsbordet 6 st.
Vad är det för färg på din tandborste?
Vet inte haha pappa köpte nny igår.
Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma eller Adi!
Har du någon piercing?
Naveln :D
Din största vinst?
1:a i B-final i innebandy, long time ago typ 7: an.
Civilstånd?
UPPTAGEN! Har världens bästa pojkvän!
Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Fejjan och massa bloggar.
Är du fåfäng?
Nej, inte så mycket tycker jag. Men man vill ju se fräsch ut.
Ångrar du någonting du gjort?
Det är klart jag ångrar en massa saker, men man lär sig av sina misstag, ellerhur?
Hur gammal är din pappa?
44 år :)
Vilket är ditt drömjobb?
Något där jag får hjälpa barn som har det svårt.
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa.!!!!
Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kissekatt och fiskar, haha.
Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Mina föräldrar kallar mig för lusen
Jag har en knöl på nacken, haha.
Jag älskar att åka pulka 
Svär du ofta?
Joo, det blir nog så oftast.
Sverige när det är som bäst?
Vår & sommar!
Kan du åka slalom?
Nej, har aldrig åkt skidor..
Vad har du ätit i dag?
Hamburgare och pommes tihii
Vad har du för utbildning?
Grundskola, gymnasie, sam-juridik, kriminalteknik.
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hm, ögonen tror jag.
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Jadu, mina lår.
Vilken är din bästa egenskap?
Empatisk
Vilken är din sämsta egenskap?
Kan ibland vara för snäll.
Nämn två historiska personer som intresserar dig?
haha, whaat? Finns väll några, vet inte...
Saknar du något?
Just nu min bebo.
Är det viktigt att fira födelsedagar?
Det tycker jag!
Vad gör dig ledsen?
När folk utnyttjar andra snällhet..
Vad gör dig glad?
Kärlek, mat..
Har du varit gift eller förlovad?
Nope.
Vad ska du göra i helgen?
Ska på kalkonmiddag på fredag.
Vad är det knasigaste du gjort?
Oj, det är mycket haha..
Vad har du för laster?
Socker...
Vem är din förebild?
Mamma.
Vad ska du göra nu?
Slå in julklappar och dricka vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0