Sitter och myser

Hola...
Saco-mässan då, den gav mig inte så mycket kanske. Men lite. Gick bara på två av seminarierna, logoped och socionom och nu känner jag mig en aning kluve, jälva mamma som tipsade mig om logoped, nu vet jag inte riktigt. Det låter så intressant. Helst av allt skulle jag ju vilja jobba med barns utveckling, lära mig teckenspråk, jobba med bilder och leka på habilitering. Men också jobba som socialsekreterare och hjälpa barn i svåra situationer och efter 5 års jobb plugga vidare till psykoterapeut som också verkar intressant. Ja, jag har ju ett tag att fundera...

Idag har jag varit hemma från skolan, men imorse gick jag på en Mary-Kay föreläsning där Christina Edefors pratade och hon är en av världens bästa. Hon tjänar ca 500 000:- i månaden. Den ni? Hon har vunnit en rosa cadillac och fått åka till Dallas och massa mer. Helt sjukt. Iallafall fick man mycket tips och idér som ny konsult. Jättebra! Förhoppningsvis ska jag ha min första klass på lörsag nästa vecka. Det kommer bli roligt. Jag fick premiär använda min kjol och kavaj idag och kände mig riktigt snygg, riktigt buisness så de v roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0