Sängen!

Som utlovat ska jag skriva ett hyllningsinlägg till världens skönaste säng, Adis säng. Den har inget namn, kanske borde hitta på ett?
Iallafall är det världens skönaste säng och det finns ingenting bättre än att slänga sig ner i den mjuka stora sängen och låta alla problem försvinna. Det stora pluset är ju individen som ligger bredvid mig, eller det kanske är anledningen till varför jag älskar sängen så mycket.
Iallafall, världens bästa säng som jag sover i bättre än min egen. Den röda kudden och täcket som är blått och vitt. Min favvis. Jag ska ligga intill väggen, det känns tryggast så. Min baby ska ligga bredvid mig och väcka mig mitt i natten av hans nattsvammel. Men, det gör ingenting eftersom sängen är så skön, somnar jag om direkt.

Jag tror att man kan förvandla sängen till en soffa, men det gör vi inte. För Adis säng är den skönaste i hela världen och är världens bästa. Jag tror jag tänker tvinga honom att ta med den när vi flyttar ihop till vår egna lägenhet.

Det var iallafall min hyllning till världens bästa säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0