Näst sista dagen...

Ohoj!
Idag har det varit en riktig slappdag. Vaknade bredvid världens gulligaste människa, vem kan det vara? Hmm.. Iallafall, haade en mysstund.
Sedan var det mys med familjen. Såg på Flickan som lekte med elden, äntligen! Den var jättebraoch jag måste se den sista omedelbart, det är spännande!
Senare tog jag mig ett skönt bad, låg länge idag var riktigt avkopplande, gjorde ansiktsmask och hela alltet, mys.
Annars har jag inte gjort mycket, Victoria Secrets showen, sytycd och nu är det criminal minds.

Haha, ni borde se mi nu, har en massa småflätor i hela håret, ser ut som en mupp. Men det kommer bli fint imorgon, vågigt och allting. Mys.
Tänker inte på attdet är nyår imorgon. Jag ska iallafall hem till Adi och vi ska ha en skön kväll, slottet på tolvslaget och sedan ta någon drink och gå vidare och hälsa på hans föräldrar. Kul! Skönt och mysigt tror jag det kommer bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0