julklapp idag :D

Godkväll kära folkens!
Idag...
Skolan, helt meningslös. Eller aa, hade ju projektmöte med våran nya handledare, vilket var bra. Lite mer feedback därifrån kanske. Lovet kommer iallafall bestå av en hel del projektarbete tror jag!

Efter skolan gick jag och mamma ner på stan, letade julklappar till pappa och lillebror. Vi hittade bra saker. Och jag fick en julklapp i förskott!!! Ett par nya skitsnygga skor, love it. Den där skumma skobutiken som ligger bredvid stockhome, där ruth m.fl. låg förr, där är en bra skobutik. De har upp till 50% rabatt på alla skor, och trust me, de va snygga skor. SÅ alla ni skoälskare gå dit!
Iallafall, de jag köpte var ett par svarta mocka pumps med hög klack och platå, de hade kostat 499 men va nedsätta till 199, ett riktigt kap alltså! Riktigt snygga!

Mamma och jag kom hem gjorde oss i ordning och åkte sedan iväg, julavslutning på Marykay. Jag fick redigt med taggning. Jag ska ta stjärna och få en väska, jag ska klara utmaningen och få en sminkbox jag ska få min perfect start och få min pin och få en safir. Jag vill åka till Dallas och vinna den rosa bilen. Jag ska lägga iväg en order på 18 373 :- inom 7 veckor. Undrar hur det ska gå, boka klass med mig vettja, ni vet att ni får en värdinne gåva om ni ordnar en hudvårdklass med 3 eller fler värdinnor. En mascara, läppglans eller 200:- rabatt på valfri vara. Inte dåligt va?

Nu kollar jag på sytycd. Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0