Julafton imorgon..

Ärligt talat så känns det inte som att det är julafton imorgon. Har inte hunnit få in julstämmingen riktigt än. Tror den kommer idag eftersom idag fixas allt sista "piff", mamma ska fixa revebensspjäll, jansson och gravlaxsås. Pappa ska göra julskinka. Alla klappar ska också slås in. Ikväll när vi sitter och äter risgrynsgröt och skinkmacka med senap tror jag att julstämmingen kommer vara på topp! Förhoppningsvis blir det Grinchen också. Det är tradition och jag är mycket för traditioner.

Nu ska jag äta upp min toast, sedan ska jag städa övervåningen. Efter det ska jag väcka min kära pojkvän till sömntuta med världens mysigaste julpuss.

Ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: Nadia;

Hihi, varsågod :D

Saknar dig<3

2009-12-29 @ 01:28:39
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0