Jippie

Jag är stolt över mig själv! Jag har lyckats skriva klart min uppsats nu och jag började i söndags. Eller inte hela uppsatsen, men reslutat delen på 4 sidor är klar. Att jag dessutom klarade av att sammanfatta 4 vetenskapliga artiklar på engelska gör att jag kan känna mig lite duktig iallafall. Så nu ska jag bara ändra lite i inledningen och sedan skicka iväg den, bara 2 dagar sent. Jag skulle ju faktiskt kunnat gjort uppsatsen lite tidigare, men ibland blir det som det blir och jag har iallafall gjort det och jag tyckte det var jättesvårt så jag är glad iallafall.

Religionsplugget hoppas jag iallafall gått bra. Har nog koll på lite iallafall, jag behöver minst VG på detta prov så jag hoppas verkligen det!!

Nu ska jag städa sedan till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0