Jag vill ha jordgubbs tårta

Idag va hon igång igen, husfrun. Gick upp tidigt och har städat sedan halv tolv typ idag. Klar nu, tre. Stor städningen är igång för fullt här hemma inför julen och nu är det väll bara toaletterna och förråd kvar. Jag tog hela hallen idag, det tog rvå och en halv timme. Sedan hjälpte jag till i köket. Är rätt färdig nu, för känner mig inte riktigt frisk än heller. Men iallafall..

Ska hoppa in i duschen och ska sedan bära av mot min älskade pojkvän. Kvällen kommer antagligen bestå av Entourage, vi är inne på ses. 4 nu, snart finns inga mer, usch vad tråkigt. Men den kommer också bestå av massa mys och säkert en hel del cola...

Ha en jättebra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0