I skolan

Just nu sitter jag i skolan och väntar på min kära pojkvän.
Provet gick bra hoppas jag. Jag kunde nog alla frågor förutom 1 eller 2. Sedan ena analysfrågan var lite oklar, men hoppas det gick bra iallafall.
Just nu sitter Adi och skriver prov i filosofi, hoppas det går bra för min skatt! När han är klar ska vi pysa hem till honom, det blir nog entourage ikväll, somvanligt. Men snart finns inga mer säsonger kvar, buhu!

Morgondagen består av en jävla massa skola, som tur är har jag ingen Engeska C så får iallafall sovmorgon till nästa lektion, är det religion eller svenska? Kommer inte ihåg. Slutar iallafall sent imorgon och ser fram emot det not.

Lördagen däremot kommer bli dunderkul, först julbak med mamma och sedan hudvårdsklass hos Matilda med några tjejer, mysigt!

Nu ska jag sysselsätta mig med någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0