Helloo

SItter i soffan med min nya mysiga polotröja som är asnajs. Har precis delat ut och öppnat alla julklappar och jag är jättejättenöjd! Jag har fått mycket bra saker och är superglad. Jag har idag bl.a. fått silver schampo+balsam, mössa+halsduk+vantar(SMÅ :D), smycket, pengar och pyamas. Är superglad och det har varit helmysigt. Om en timme kommer min pojke och då får jag den bästa julklappen, mys med pojkvännen. Så underbart, på julafton och allt.

IMorgon bär det av till Västerås och kusinerna för kalkon middag. Ska träffa farbror, faster och Sasha och Alexander. Har inte sett dem på 3 år, de bor i Litauen och därför träffas vi inte så ofta. Men nu äntligen ska vi ses, kommer bli jätteskoj.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg så hörs vi om någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0