Helgen i korthet

Tjohejsan!
Igår va en trevlig dag. Den började med julbak med mamma! Vi bakade lussebullar, de blev inte så många, men jättedunderstora! Haha, jag snörvlade inte ihop dem så bra så de såg mer ut som barbapappa figurer, men vad gör de? Snygga blev dem iallafall! Vi bakade också kardemumma bullar, mums!

På kvällen hade jag Mary-kay klass med Matilda, Madde, Sandra & Veronica! Det var jätte mysigt! De verkade vara nöjda med klassen, hoppas det iallafall.
Senare åkte jag till min älskade pojkvän, vi tittade på de sista avsnitten av Entourage. Snyft...

Idag blev det julklapps handling med lillebror, köpte fina grejer till mammsen och pappsen. Bara lillebror kvar, men vet vad jag ska köpa, känns bra!

Nu ska jag duscha i väntan på att min älskling ska komma, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0