Feber + Sacomässan = sant

Godmorgon allesammans!
Här sitter jag nysminkad, nysnuten (säger man så?) och nymedicinerad. Bricanly, pulmicort, panodil och Nasin, vad behöv det mer för att klara av en dag på Saco-mässan? Kanske lite vicks honey. Jo, det har jag också.

Som kanske förstått är det Saco-mässan idag och jag ska dit. Saco-mässan är för ni som inte vet, en mässa ungefär som en gymnasiemässa. Folk från olika universitet och program är där också bl.a. CSN m.m. Det kommer vara olika seminarier man kan gå på, jag har redan sett ut 3 stycken, "Vad gör en socionom, egentligen?", "logoped" och "Socialantropologi, handlar om människor och mångfald". Har basra ett problem att Socionom seminariet slutar 11.30 och nästa seminarie om logoped börjar då och de ligger på varisn sida av den stora mässen, alltså =springa. Jag ska minsann gå på båda. För jag tycker logoped verkar vara ett skit intressant yrke.

Nej, ska fixa det sista och dra till bussen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0