Dumma uppsats

Klockan är nu halv tio och här har jag suttit sedan fem med en jävla 40 sidig vetenskaplig artikel på engelsa om Orsaker till kriget mellan Serbien och Bosnien samt lite om hur världen såg på konflikten. Först blev det överstrykningspenna och stryka det som var viktigt, sedan sammanfatta allt på svenska i ett dokument, jag är inte klar än. Sedan väntar 4 artiklar till á 20s, 16s och 8s. Inte riktigt lika farligt men fy så jobbigt. Det är ju väldigt intressant ämne, tycker jag och jag älskar att jag får lära mig historien här. Är väldigt intresserad och det är bra att jag lär mig. Men vem skulle inte tycka att vetenskapliga artiklar på flera sidor är jobbiga? Egentligen ska uppsatsen in på tisdag men jag kommer aldrig hinna så det får bli försening faktiskt, tyvärr... Har ett religionsprov på torsdag också så det är riktig helvetes vecka, funderar på att stanna hemma någon dag faktiskt, hoppas uppsatsen går bra iallafall. Vi får se, jag är nog inte den enda som lämnnar in sent, hoppas jag..

Jag känner mig inte så trött än, antagligen för att jag har goffat i mig massa godis och har sockerkick eller för att jag sov till ett idag.
Jag saknar iallafall min älskling och kommer sakna honom väldans mycket inatt vill jag lova! Men imorgon iallafall får jag sova bredvid min baby, världens bästa!!


På tisdag är det 7 månader tillsammans älskling <3
Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0