Yaaaip

Jani, idag om en vecka sitter jag på ett flygplan mot Antalya, tänk er om en vecka runt tre tiden är jag på hotell Iris i Alanya, ska gå på turkiskt spa och bara njuta. Jag längtar så oerhört mycket, de är helsjukt. Hela sommaren har jag jobbat för denhär resan. Kommer bli dunder, jag Selma & Katte, hallå? Alla 3 är precis lika, kommer bli sjukt...

Iallafall, jag har inte jobbat på hela denna vecka. Jag svimmade i måndags på jobbet och så blev det hejåhå. Åkte till doktorn och jag får egentligen inte jobba mer alls. Hm, samma symptom som förra året och jag tänker inte go back there. Så nej, måste vila och ta det lugnt, jag är starkare och jag orkar mera, så det så. Jag har underbara vänner och världens västa pojkvän, finns ingen bättre. Andra förusättingar. Världens bästa familj. Nej, livet kan bara gå i rätt riktning finns inga andra vägar än den rätta just nu. Så det så, det vet jag. Haha...

Shit, ibland får jag mina bloggryck alltså?

Jag har världens blåmärke från när sköterska tog blodprov fårn mig. De är blått i mitt armveck, haha.
Ikväll äre salsa kväll, ska dit en stund bara chilla lite och träffa sötnosar som jag saknat.

Puss älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0