Tillbaka från paradis

Tillbaka hemma från en underbar "mini smekmånad" med Adi.
De 2 första dagarna var vi själv ute i stugan och bara mös. Åt gott, drack vin. Låg på berget mitt i natten och tittade på stjärnhimlen, fick även se stort stjärnfall. Jätteromantiskt. Vi bara tog de lugnt och va med varandra hela tiden. De va så oerhört mysigt, så jag kan inte beskriva det. Vi tog lite bilder som jag tänkte lägga upp vid ett senare tillfälle.
Fredag eftermiddag åkte vi in till stan igen, vilade mest hela dagen och åt en god middag med mormor och morfar. Kvällen bestod av mycket skratt. Vi lyckades dricka ur 3 vinflaskor med en bailys ovanpå det. Kollade igenom lite gamla videofiler och avslutade med Sällskapsresan.
Lördagen bestod av "sightseen" Wästerwik och körde runt lite. Eftermiddagen hälsade vi på kosinerna och deras nyaste medlem, vovven Elvis som var en tredjedel av Morris. Även den kvällen blev de vin och god mat. Lyssnade på gamla lugna med Elvis, dansade med Morfar till vår låt, It's now or never. Mys blev det sedan med älsklingen.

Som sagt, underbar långhelg och skönt att komma bort från Uppsala och bara vara jag och han. Min bästa pojkvän, finns ingen finare i hela världen.

Man kan inte bara leva med en halva av sitt hjärta, man behöver det andra för att leva, den andra halvan är du!


Kommentarer
Postat av: selma

OMG älskling guuuuud va myyyyyyyyyyyys!!! Ja jag har börjat blogga igen! kände att det var dags att skriva av sig lite nu;D hihi!!! Jag har SAKNAT dig som faaan försökte ringa dig men de gick ju inte, sen ville jag bara inte störa dig å adi=) <3 har saknat er båda, men vi ses snart i skolan pusss baby!

2009-08-31 @ 11:04:50
URL: http://selmaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0