redan trött?

1:a riktiga dagen i skolan idag. Hm, den va rätt latch ändå. Började dagen halv ett, men kom tidigare för att skriva projektplanen med Safi. Hade italienska och kära Jordan is back, världens gulligaste läarare. Religionskunskap stog också på schemat och läraren verkar vara bra, tror de kommer bli en intressant kurs. Efter det hade jag Engelska C, väntade mig en 2 timmars lång lektion men fick sluta efter en timme. Gjorde studygroups och jag är med Selma, haha vi skulle egentligen vara 4 men ingen ville tydligen vara med oss. Vi har fått i uppgift att berätta om någonting i Uppsala, vi valde svandammen, så ska dit imorgon och bestämma vad vi ska säga och hela det köret. Skoj.

Kom hem och är skittrött. Lagade mat till mamma och bror sedan dess har jag legat död i soffan. Såg på bandidas med två av världens vackraste kvinnor, Penélope Cruz och Selma Hayek. Den va faktiskt helt okej att kolla på tycker jag.

Imorgon blir det packa och sedan onsdag drar jag ner till småland med min älskling. Kommer bli dunderskönt.

Nu ska jag ta bort mitt smink och försöka sova. Har 2 lektioner imorgon. Svenska B & Psykologi B. Kommer dock missa en halvtimme av båda lektionerna typ, haha besök hos mr. A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0