Om 6 timmar drar jag

Goodbye!!!

Om fyra timmar ska jag gå upp, duscha, packa det sista och dra ner till station. Min buss går 05.15 och anländer till Uppsala centralstation 05.50, sedan ska jag vänta cirkus en timme på bussen, Swebuss express mot sthlm som sedan går vidare till kära Västervik. Jag har tur att jag kommer ha en stor axel att kunna sova på i bussen, att den dessutom luktar gott är  ett plus. Va gott jag kommer sova. Bara ett problem, har ej laddat ipod, måste fixas omedelbart. Annars går det inte, fem och en halv timma i en buss. Njaa. Jag ska nog också köpa bussfika när jag ska vänta imorgon. Gott&blandat, kanske en festis mån tro? Lite frulle skulle nog passa bra. Iallafall, imorgon vid denna tid sitter jag på ett berg i skärgården och ser ingenting annat än hav med en måne som speglas och massa stjärnor. Har sällskap av världens underbaraste människa. Det kommer bli underbart. Som Atti sa, en mini smekmånad haha.

Ses igen på söndag då!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0