Nattinlägg

Okej, så här är grejen. Jag kom hem i lördags, träffade min älskling, sov.
Söndagen spenderades i gsunda med kära, sov hos baby.
Idag lunchade jag med lite folk från klassen mys, kvällen spenderades med tjejerna och bio, L.A. Gigolo. Jävla bra film alltså, sex opererad pussy och paddor. Nej, men Ashton va ju helbra också. De va skitmys att träffa alla, Safi, Johanna, Atti, Sasha och Paula. Long time ago, därför vare mys med bara tjejerna och flumma sig. Love u guys!

Va entusiastiskt jag skriver va? Nej, men iallafall jag har inte haft tid att lägga upp bilder, berätta om allt och så vidare.
Det viktigaste från resan va att jag hade jävla bra iallafall. Mysiga tjejer och vi unnade oss en dunder semester, båtturer, aquapark, restauranger, hamam och mycket sol och bad. Blev även utågn, vip service och dansande. Äckliga brats och turkar, men det roliga vägde upp. En riktigt mine, plus att jag gjorde tatuering och de va inte helt fel. 3 små hjärtan på foten blev det, ska visa er den också när den läkt lite bättre iallafall.
Nej, men minnen från denna resan kommer alltis att finnas kvar. Det var underbart, och att få åka med dunder tjejer gör det mycket bättre. Så oerhört värt alla pengarna. Känndes konstigt att komma från 45 gradit Alanya till ett 16 gradit Sverige, jävla väder alltså.

Nej, imorgon ska jag försöka få upp bilder och sådant. Hoppas jag orkar ta mig den tiden,men annar kommer de aldrig bli av.

Nej, nu ska jag fan sova är så jävla trött så jag vet inte vad jag ska göra.

PUSSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0