Monday

Måndag idag, jaa..? Inte så mycket att säga egentligen.

Åkte in till skolan, började 12.25 med italienska, lärde oss lite gulliga ord osv. Jordan är världens gulligaste lärare, det kan jag sätta pengar på. Religionskunskap, det är rätt intressant faktiskt, den läraren är också bra. Sista Engelska C, rundtur i Uppsala och fick sluta en timma tidigare, haha. Gick på stan med Selma efteråt en stund, min lilla älskling så söt. Sedan kom Safsi, vi gick till banken och fixa en grej, sedan gick vi upp till Storken och fikade. Det var mysigt, mysigt att vara med Safi, som jag drömt om och saknat haha. Efter gick vi och kollade lite på väskor och så.

Kom hem, åt skitgod sallad, föräldrarna har börjat med Viktväktarna vilket är bra för mig och projektarbetet. Kräftstjärtar, avokado, äpple, sallad, tomat och ägg. Riktigt gott. Kollade även på fotboll, Sverige 1:a i gruppen. De är inte fyskam. Skönt att slippa Tyskland i kvarten iallafall.

Just de, ni vet mina underbara skor? Som kom i fel strl, idag hade det kommit 36:or berättade Selma för mig. MINA ÄLSKLINGAR! Gud va de är underbara och jag är helt överlycklig att de äntligen kom i min storlek, i love it. Så på onsdag ska Selma lämna dem till mig. Jippie!

Nää, ska väll dra mig till John blund eller någonting liknande? Jag vet inte, får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0