Helgens bravader

Helgen då, den gick förbi rätt fort. Man kanske ska börja vänja sig vid detta nu igen? Ingen ledighet längre...

Iallafall, fredagen med mamma var supermysig. Va på O´connors och sedan på någon skottsk(?) bar. Jag blev en aning rund om fötterna men jag hade jävla kul med mamma. Va mysigt att bara gå ut med henne och samtalsämnen gick allt från föräldrar som ej kan ta hand om sina barn till goda hallondrinkar. Alltså väldigt växlande mellan seriöst och bara tjejbabbel. Fick världens hicka och skämde ut mamsen, men skoj vare.

Lördagen körde jag hela vägent ill gottsunda vilket jag är stolt över. Va hemma hos Safi, vi åt somvanligt, kollade tv och hade det bra. Vid 18 gjorde vi oss iordning och åkte sedan till Ebrus överraskningsfest. De va väll helt okej där. Men halv elva åkte jag därifrån med sällskap av Safi, Adi och några till. Åkte hem till Adi älskling där det väntade massor av mys. Adis mamma lagade goda pannkakor också. Haha, älskar att vara där. Iallafall, mysig natt och efterlänktat var det.

Imorse, eller.... Förmiddags vaknade vi, mys! Kollade på en fransk film om de där som hoppar på hus och klättrar på väggar,haha kommer inte ihåg va de heter, men den var bra. Åt lunch och sedan åkte jag till Safi igen. Skulle planera projektarbetet men kollade på film istället, projekarbete blire imorgon istl. Börjar halv ett så tänkte komma tidigare till skolan så vi gör det innan min 1:a lektion.
Kom hem 9-hugget och kollade på film.

Yes, nu ligger jag i sängen och saknar bebo...

Jag har världens bästa pojkvän, det finns inga tvivel om saken. Jag älskar dig föralltid, min älskling. Volim te <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0