hej såhär på tisdagen

Tänkte bjuda på en liten sång såhäer på tisdags förmiddagen.
Jason Mraz - If it kills me



Den är rätt najs ellerhur?
Nej, jag ska väll göra mig iordning planerna ändrades lite idag. Tror inte jag kommer palla mig til skolan idag faktiskit, bra Madde! 2:a skoldagen och man hoppas de 2 lektionerna man har. Men, jag har ju faktiskt en anledning. Sedan ska jag ju göra skolarbete på eftermiddagen. Lite duktig kanske.
 
Ska träffa min baby också en kort studn innan han ska på intervju. På tal om det söket jag faktiskt jobb igår, de blev på Norrlands, Max och Nickis. Så hoppas att jag får ngt av dem iallafall, de är extra och extra pengar behöver man alltid, right?

Nej, nu måste jag göra mig iordning så jag inte missar bussen mot stan sedan!

Tjolahopp! :)


Kommentarer
Postat av: Paula

Har också fastnat för den låten, efter sytycd dansen! Ligger på repeat på min spotify (y) :D

2009-08-26 @ 16:00:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0