bondie

Sitter här, varm som en...? Sol kanske? Iallafall jävligt varm, med en flaska vatten och en uppäten chockladmuffins som mättade är jag på ett strålande humör, eller lite trött..

Idag har jag blivit blond, jävla blond vill jag lova. Ska försöka fixa någon bild, eller så får ni helt enkelt överraskas när ni ser mig, om typ hundra år. Haha, tänka er när jag är hemma från turkland vilket jävla blont hår jag kommer ha då, damn. Iallafall, kul att veta om mitt jätteblondahår elerhur ? No more utväxt för me. Gick också till doktorn, eller sköterska kollade upp en grej, jävla skit sak som ska förstöa mitt liv alltså. Hoppas fde går över innan lördag bara.
Köpte även lite ny balsam och schampoo , deo och rakhyvel ( ja, jag vet att ni antecknar i era rosa anteckningsböcker)

Ska tjata på pappa om affärstur för behöver citroner, tranbär och massa surt til att dricka. Kanske lite naturgodis? I'm addicted. Sedan ska jag nog försöka att börja packa lite, lägga upp det jag vet jag ska ha med mig osv.
Imorgon äre torsdag, sedan fredag, sedan ALANYA!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0