2 days

Torsdag idag, 2 dagar. Om två dagar är jag just nu i Alanya, forhoppningsvis på spa och njuter av semester. Så jävla najs

Igår kom baby hit, vi mös och åt natt piknick i sängen. Riktigt mysigt, älskar min pojke så mycket. Jag vaknade imorse av att folk terrade mig på telefonen haha jag vet inte hur många som ringde mig alltså. Iallafall, så låg sömntutan och sov, så jag gick ner och gjorde en gullig frukost haha, smoothie, rostrade mackor med marmeladhjärtan på haha. De va mysigt iallafall. Vid ett tiden åkte vi mot stan skulle hämta väskan hos Selma. Våra skor haded kommit, men jävla företag hade gett mig 38'or och ja? Jag har ju 36 så de va en aning föörstora. Idioter hur fan ska detta sluta? Aah, vi taggade lite jag och Selma, har saknat gullpluttan..
Efter de så körde jag hem, de går faktisktt bra landsväg och sådant klarar jag av ni de sitter i ryggmärgen. Så ska snart börja med stadskörning osv.

Kom hem och snackade med pappsen, städade och sedan ska jag packa lite till haha. Ikväll ska jag se "Sommaren med Göran" med mitt pojke. Skönt att komma ut lite och sådära.

Nej, ska ta tag i någonting kanske?

Puss

Kommentarer
Postat av: Safi

Jag saknar dig Hallberg <3

2009-08-12 @ 13:41:49
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0