Torsdag

Torsdag idag va... Det känns som om det är typ tisdag eller någonting. Konstigt... Skönt med fredag redan imorgon, inte för jag har gått i skolan mycket, men har dödat mig med skolarbete.

Jag var hemma idag från skolan, orkade inte riktigt gå idag, var en lång dag till fem, så tänkte bättre attjag vilar ut mig så jag är pigg för helgen och sådär. Fast ikväll ska jag iallafall åka in på dansen, har inte rört på mig på snart 2 veckor så det känns välbehövligt. Hoppas abra jag kommer ihåg nya stegen och att jag lär mig gamla koreografin snart!
Jag ska också försöka hinna med opponerings-saken idag. Har ju Zimones uppsats att opponera mot, läste den igår och den var riktigt bra faktiskt!

Imorgon ska jag protestera i skolan. Jag ska vara sådär riktigt jobbig och gnällig och inte ta nej som ett svar. Jag ka nämligen försöka skjuta upp prov. Nästa vecka har jag nationella i matten, italienska prov och prov i kriminalteknink, hela kursen. Yes, så kan vi inte ha det...

Nej, ska jag ta på mig kläder eller? Sitter fortfarande i pymasa och mysar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0