To Milano

So, nu är det mesta av packningen klar, ångest som alltid över packningen. Men det brukar ju ordna sig, så varför skulle det inte denhär gången? Hmm, jag är skitnervös iallafall. Har ju inte ens någon aning om vem jag ska bo hos.

Skit samma, imorgon 15.20, skönt att komma ifrån dehär jävla landet för att vara lite sällskapsresan. Kanske till å med går in å toan imorgon och kör en "Jag kan flyga, jag är inte rädd". Haha, nej Johanna har lovat mig att hålla handen så hoppas hon gör det.

Nej fan ska fixa lite till sedan försöka sova, ska upp sex imorgon!

Hare så bra & sakna mig inte för mycket. Ska försöka uppdatera där nere.

PUSS & RÖJJ PÅ VALBORG!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0